WINKEL AFHALEN
1 uur afhankelijk van beschikbaarheid
VRIJ
IN OPHAALPUNT
3 tot 4 werkdagen
4,90 €
(Gratis vanaf €59 aankoop)
THUIS
3 tot 4 werkdagen
5,90€
(Gratis vanaf 100€ aankoop)
LEVERTIJDEN EN KOSTEN
LEVERING
Voorbereiding en verzending:
Bij Carré Blanc Belux worden uw bestellingen zorgvuldig voorbereid en binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden (exclusief weekenden en feestdagen). Voor bestellingen met borduurwerk kan de levertijd met maximaal 5 dagen worden verlengd door een extra verwerkingstijd.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. Hiermee kunt u elke fase van de levering volgen.
Levering naar BELGIË, LUXEMBURG & NEDERLAND
DPD Pickup Point – Levering binnen 3 tot 4 werkdagen | € 4,90, gratis bij aankopen boven € 59.
DPD Thuisbezorging – Levering binnen 3 tot 4 werkdagen | € 5,90, gratis bij aankopen boven de € 100.
RETOURNEREN EN UITWISSELEN
Bij Carré Blanc heeft u 14 dagen de tijd om uw producten te retourneren. U kunt uw product omruilen, een tegoedbon ontvangen of uw geld terugkrijgen (exclusief verzendkosten).
Retourvoorwaarden:
Geretourneerde producten dienen schoon en gevouwen te zijn.
Gepersonaliseerde geborduurde artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild. We raden u daarom aan om uw initialen en de kleur van uw borduurwerk zorgvuldig te controleren voordat u uw bestelling bevestigt.
De terugbetaling vindt plaats binnen 15 dagen na ontvangst van het product in ons magazijn, rechtstreeks op de bankpas of PayPal-rekening die u voor de aankoop heeft gebruikt.
Retourneren wegens gebrek of non-conformiteit:
Als u een product ontvangt dat defect is of niet overeenkomt met uw bestelling, verzoeken wij u om binnen 5 dagen na ontvangst van uw pakket contact met ons op te nemen. Wij regelen de retourzending van het defecte product op onze kosten en bieden u een terugbetaling of een nieuwe zending aan.
Retourprocedure:
Om te retourneren, neem je contact op met onze klantendienst via info@carreblanc.be , onder vermelding van je bestelnummer en de reden van retour. We sturen je dan de retourprocedure.
UITZONDERLIJKE VERTRAGINGEN
Tijdens drukke periodes (uitverkoop, voorraad, eindejaarsvakanties, enz.) of schoolvakanties kunnen de levertijden tijdelijk langer zijn. Bedankt voor uw begrip.
BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID
De vermelde levertijden zijn niet contractueel en vertragingen in de levering geven Carré Blanc Belux geen recht op schadevergoeding. Indien een pakket wordt geretourneerd vanwege afwezigheid van de klant, een probleem met het afleveradres of het niet kunnen ontvangen van het pakket, brengt Carré Blanc de kosten voor het opnieuw verzenden van het pakket in rekening bij de klant.
ORDERBEHEERSING
Bij levering is het de verantwoordelijkheid van de klant om de geleverde artikelen te controleren (kwaliteit, kwantiteit, conformiteit met de bestelling, enz.). Na het verstrijken van de termijn van veertien dagen vanaf de datum van ontvangst van de artikelen worden geen klachten meer in behandeling genomen. Een gerechtvaardigde klacht die binnen deze termijn wordt ingediend, geeft de klant recht op omruiling of terugbetaling van het product, zonder verdere compensatie. Bij schade aan uw pakket heeft u de mogelijkheid om de levering te weigeren. Breng de klantenservice van Carré Blanc op de hoogte via het online contactformulier door hier te klikken . Wij starten dan een klachtenprocedure bij de vervoerder. In geval van een geschil kan het onderzoek tot 21 werkdagen duren.